Ledige stillinger
Er du en selvgående og initiativrik person som elsker skyløsninger? Kunne du tenke deg en utviklende jobb der resultater blir synliggjort og verdsatt? Vil du være med å påvirke et selskap i vekst og utvikling? Da skal du søke på denne stillingen!
Vi ønsker ansatte som tar ansvar og som vil være med å utvikle Ebru videre.
Microsoft skyteknologi er svært sentral i vår tjenesteportefølje og vi merker stadig økende etterspørsel hos våre kunder. Vi ser etter deg som har erfaring som konsulent på Microsoft sine skyløsninger og som rådgiver eller seniorkonsulent i større prosjekter. Du må være trygg på deg selv og egen kompetanse, like å holde deg oppdatert på teknologi og ha evne til å se hvilke løsninger som passer til ulike kunder og formål. Du vil være en del av et team med erfarne sky-konsulenter, hvor kunnskapsdeling og samarbeid er viktige stikkord for å lykkes. Med deg på laget skal vi løfte våre skytjenester til et enda høyere nivå.
Om du er faglig dyktig, fremadstormende og på vei mot å bli kandidaten vi ser etter, er vi også interessert i en søknad fra deg.
Din bakgrunn:
- Flere års erfaring med design og implementering av skytjenester.
- Du kan konfigurere, automatisere og forvalte Microsoft skyløsninger.
- Du har relevante Microsoft 365 / Azure sertifiseringer.
- Du har gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.
- Du har høyere utdanning, men lengre, relevant erfaring kan kompensere.
- Du liker å jobbe tett med kunder og er flinkt til å holde kunden og de rundt deg oppdatert.
- Du er analytisk anlagt og ser hele tiden etter de løsningene som er best for kunden.
- Du tar eierskap til jobben, er selvstendig, men teamorientert.
- Du er i stand til å bruke egen og andres kompetanse til å utvikle og forbedre løsninger.
- Du brenner for faget, holder deg oppdatert på ny teknologi og har lyst til å lære.
- Du er strukturert, pålitelig og serviceinnstilt.
- Du tar initiativ.
- Løfte Microsoft 365 løsningene til kundene våre.
- Rådgiver i prosjekter og leveranser mot spennende offentlige og private kunder.
- Drifte, videreutvikle og fornye Ebru sine kundeløsninger i skyen.
- Gi merverdi til kunder, 365-Teamet og Ebru gjennom å utnytte potensialet i Microsoft 365 plattformen.
- Du får mulighet til å påvirke et selskap i utvikling.
- Du får gode personlige utviklingsmuligheter.
- Du blir en del av et godt arbeidsmiljø, både faglig og sosialt.
- Gode pensjons- og forsikrings- ordninger.
Interessert?
Send en søknad og CV ved å klikke på «Søk her»- knappen. Har du konkrete spørsmål til stillingen, ta kontakt med Rune Stien på telefon 957 67 795.
Vi ønsker ikke henvendelser fra rekrutteringsbyråer.
Ebru Technologies har levert IT-tjenester siden 2002. Vi leverer et bredt spekter av tjenester fra våre moderne datasentre, offentlige skyløsninger og drift av kunders egen infrastruktur. Vi er IT-avdelingen for våre kunder og skal sørge for gode tjenester som utvikler kunden sin forretning.
Nettverk, sikkerhet, Microsoft 365 og Service Management er kjerneområder for Ebru. Arbeidshverdagen er teamorientert og vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår organisasjon.
Ebru har en solid eierstruktur med Austevoll Kraftlag som største eier og ansatte som medeiere. I starten var Ebru en avdeling hos Austevoll Kraftlag, men ble skilt ut som eget selskap i 2007. De siste ti årene har Ebru levert solide resultater og vi hadde en omsetning på 38 millioner i 2022. Vi er 21 ansatte fordelt på kontorer på Sandslimarka i Bergen og i Austevoll. Vi flyttet inn i nye lokaler sommeren 2023.
Vi lever etter Ebru følelsen som innebærer å ta ansvar, være tydelig, holde det vi lover og være god på å informere.
Er du en selvgående og initiativrik person som elsker skyløsninger? Kunne du tenke deg en utviklende jobb der resultater blir synliggjort og verdsatt? Vil du være med å påvirke et selskap i vekst og utvikling? Da skal du søke på denne stillingen!
Vi ønsker ansatte som tar ansvar og som vil være med å utvikle Ebru videre.
Microsoft skyteknologi er svært sentral i vår tjenesteportefølje og vi merker stadig økende etterspørsel hos våre kunder. Vi ser etter deg som har erfaring som konsulent på Microsoft sine skyløsninger og som rådgiver eller seniorkonsulent i større prosjekter. Du må være trygg på deg selv og egen kompetanse, like å holde deg oppdatert på teknologi og ha evne til å se hvilke løsninger som passer til ulike kunder og formål. Du vil være en del av et team med erfarne sky-konsulenter, hvor kunnskapsdeling og samarbeid er viktige stikkord for å lykkes. Med deg på laget skal vi løfte våre skytjenester til et enda høyere nivå.
Om du er faglig dyktig, fremadstormende og på vei mot å bli kandidaten vi ser etter, er vi også interessert i en søknad fra deg.
Din bakgrunn:
- Flere års erfaring med design og implementering av skytjenester.
- Du kan konfigurere, automatisere og forvalte Microsoft skyløsninger.
- Du har relevante Microsoft 365 / Azure sertifiseringer.
- Du har gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.
- Du har høyere utdanning, men lengre, relevant erfaring kan kompensere.
- Du liker å jobbe tett med kunder og er flinkt til å holde kunden og de rundt deg oppdatert.
- Du er analytisk anlagt og ser hele tiden etter de løsningene som er best for kunden.
- Du tar eierskap til jobben, er selvstendig, men teamorientert.
- Du er i stand til å bruke egen og andres kompetanse til å utvikle og forbedre løsninger.
- Du brenner for faget, holder deg oppdatert på ny teknologi og har lyst til å lære.
- Du er strukturert, pålitelig og serviceinnstilt.
- Du tar initiativ.
- Løfte Microsoft 365 løsningene til kundene våre.
- Rådgiver i prosjekter og leveranser mot spennende offentlige og private kunder.
- Drifte, videreutvikle og fornye Ebru sine kundeløsninger i skyen.
- Gi merverdi til kunder, 365-Teamet og Ebru gjennom å utnytte potensialet i Microsoft 365 plattformen.
- Du får mulighet til å påvirke et selskap i utvikling.
- Du får gode personlige utviklingsmuligheter.
- Du blir en del av et godt arbeidsmiljø, både faglig og sosialt.
- Gode pensjons- og forsikrings- ordninger.
Interessert?
Send en søknad og CV ved å klikke på «Søk her»- knappen. Har du konkrete spørsmål til stillingen, ta kontakt med Rune Stien på telefon 957 67 795.
Vi ønsker ikke henvendelser fra rekrutteringsbyråer.
Ebru Technologies har levert IT-tjenester siden 2002. Vi leverer et bredt spekter av tjenester fra våre moderne datasentre, offentlige skyløsninger og drift av kunders egen infrastruktur. Vi er IT-avdelingen for våre kunder og skal sørge for gode tjenester som utvikler kunden sin forretning.
Nettverk, sikkerhet, Microsoft 365 og Service Management er kjerneområder for Ebru. Arbeidshverdagen er teamorientert og vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår organisasjon.
Ebru har en solid eierstruktur med Austevoll Kraftlag som største eier og ansatte som medeiere. I starten var Ebru en avdeling hos Austevoll Kraftlag, men ble skilt ut som eget selskap i 2007. De siste ti årene har Ebru levert solide resultater og vi hadde en omsetning på 38 millioner i 2022. Vi er 21 ansatte fordelt på kontorer på Sandslimarka i Bergen og i Austevoll. Vi flyttet inn i nye lokaler sommeren 2023.
Vi lever etter Ebru følelsen som innebærer å ta ansvar, være tydelig, holde det vi lover og være god på å informere.
Rådgiver nettverk og sikkerhet
Er du en selvgående og initiativrik person som brenner for faget? Ønsker du å være med å bygge det råeste nettverksteamet på Vestlandet? Da skal du søke på denne stillingen!
Vi ønsker ansatte som tar ansvar og som vil være med å utvikle Ebru videre.
Ebru skal ha det råeste nettverksteamet på Vestlandet! Nettverk og sikkerhet er grunnmuren for vår egen tjenesteproduksjon og våre kunders infrastruktur. Vårt nettverksteam består av dyktige og selvgående konsulenter som leverer oppdrag til spennende private og offentlige kunder av ulike størrelser. Økt oppdragsmengde gjør at vi styrker nettverksteamet med ressurser som skal være med å videreutvikle teamet og våre tjenester.
Din bakgrunn:
- Du har minimum fem års erfaring med design av nettverk og sikkerhetsarkitektur.
- Dokumentert teknisk nettverkskompetanse, erfaring med Fortimanager, Aruba Central og Clearpass er en fordel.
- Kompetanse på skybaserte og hybride nettverk.
- Du har gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig.
- Du har høyere utdanning, men lengre, relevant arbeidserfaring kan kompensere.
- Du liker å jobbe tett med kunder og er flinkt til å holde kunden og de rundt deg oppdatert.
- Du er analytisk anlagt og ser hele tiden etter de løsningene som er best for kunden.
- Du tar eierskap til jobben, er selvstendig, men teamorientert.
- Du er i stand til å bruke egen og andres kompetanse til å utvikle og forbedre løsninger.
- Du brenner for faget, holder deg oppdatert på ny teknologi og har lyst til å lære.
- Du er strukturert, pålitelig og serviceinnstilt.
- Du tar initiativ.
- Rådgivning og design i forbindelse med endringer og nye løsninger.
- Delta som rådgiver i prosjekter og leveranser mot offentlige og private kunder.
- Videreutvikling av våre kunder og tjenester.
- Implementering og drift av kundeløsninger.
- Du får mulighet til å påvirke et selskap i utvikling.
- Du får gode personlige utviklingsmuligheter.
- Du blir en del av et godt arbeidsmiljø, både faglig og sosialt.
- Gode pensjons- og forsikrings- ordninger.
Interessert?
Send en søknad og CV ved å klikke på «Søk her»- knappen. Har du konkrete spørsmål til stillingen, ta kontakt med Rune Stien på telefon 957 67 795.
Vi ønsker ikke henvendelser fra rekrutteringsbyråer.
Ebru Technologies har levert IT-tjenester siden 2002. Vi leverer et bredt spekter av tjenester fra våre moderne datasentre, offentlige skyløsninger og drift av kunders egen infrastruktur. Vi er IT-avdelingen for våre kunder og skal sørge for gode tjenester som utvikler kunden sin forretning.
Nettverk, sikkerhet, Microsoft 365 og Service Management er kjerneområder for Ebru. Arbeidshverdagen er teamorientert og vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår organisasjon.
Ebru har en solid eierstruktur med Austevoll Kraftlag som største eier og ansatte som medeiere. I starten var Ebru en avdeling hos Austevoll Kraftlag, men ble skilt ut som eget selskap i 2007. De siste ti årene har Ebru levert solide resultater og vi hadde en omsetning på 37 millioner i 2022. Vi er 21 ansatte fordelt på kontorer på Sandslimarka i Bergen og i Austevoll. Vi flyttet inn i nye lokaler sommeren 2023.
Vi lever etter Ebru følelsen som innebærer å ta ansvar, være tydelig, holde det vi lover og være god på å informere.
Rådgiver nettverk og sikkerhet
Er du en selvgående og initiativrik person som brenner for faget? Ønsker du å være med å bygge det råeste nettverksteamet på Vestlandet? Da skal du søke på denne stillingen!
Vi ønsker ansatte som tar ansvar og som vil være med å utvikle Ebru videre.
Ebru skal ha det råeste nettverksteamet på Vestlandet! Nettverk og sikkerhet er grunnmuren for vår egen tjenesteproduksjon og våre kunders infrastruktur. Vårt nettverksteam består av dyktige og selvgående konsulenter som leverer oppdrag til spennende private og offentlige kunder av ulike størrelser. Økt oppdragsmengde gjør at vi styrker nettverksteamet med ressurser som skal være med å videreutvikle teamet og våre tjenester.
Din bakgrunn:
- Du har minimum fem års erfaring med design av nettverk og sikkerhetsarkitektur.
- Dokumentert teknisk nettverkskompetanse, erfaring med Fortimanager, Aruba Central og Clearpass er en fordel.
- Kompetanse på skybaserte og hybride nettverk.
- Du har gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig.
- Du har høyere utdanning, men lengre, relevant arbeidserfaring kan kompensere.
- Du liker å jobbe tett med kunder og er flinkt til å holde kunden og de rundt deg oppdatert.
- Du er analytisk anlagt og ser hele tiden etter de løsningene som er best for kunden.
- Du tar eierskap til jobben, er selvstendig, men teamorientert.
- Du er i stand til å bruke egen og andres kompetanse til å utvikle og forbedre løsninger.
- Du brenner for faget, holder deg oppdatert på ny teknologi og har lyst til å lære.
- Du er strukturert, pålitelig og serviceinnstilt.
- Du tar initiativ.
- Rådgivning og design i forbindelse med endringer og nye løsninger.
- Delta som rådgiver i prosjekter og leveranser mot offentlige og private kunder.
- Videreutvikling av våre kunder og tjenester.
- Implementering og drift av kundeløsninger.
- Du får mulighet til å påvirke et selskap i utvikling.
- Du får gode personlige utviklingsmuligheter.
- Du blir en del av et godt arbeidsmiljø, både faglig og sosialt.
- Gode pensjons- og forsikrings- ordninger.
Interessert?
Send en søknad og CV ved å klikke på «Søk her»- knappen. Har du konkrete spørsmål til stillingen, ta kontakt med Rune Stien på telefon 957 67 795.
Vi ønsker ikke henvendelser fra rekrutteringsbyråer.
Ebru Technologies har levert IT-tjenester siden 2002. Vi leverer et bredt spekter av tjenester fra våre moderne datasentre, offentlige skyløsninger og drift av kunders egen infrastruktur. Vi er IT-avdelingen for våre kunder og skal sørge for gode tjenester som utvikler kunden sin forretning.
Nettverk, sikkerhet, Microsoft 365 og Service Management er kjerneområder for Ebru. Arbeidshverdagen er teamorientert og vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår organisasjon.
Ebru har en solid eierstruktur med Austevoll Kraftlag som største eier og ansatte som medeiere. I starten var Ebru en avdeling hos Austevoll Kraftlag, men ble skilt ut som eget selskap i 2007. De siste ti årene har Ebru levert solide resultater og vi hadde en omsetning på 37 millioner i 2022. Vi er 21 ansatte fordelt på kontorer på Sandslimarka i Bergen og i Austevoll. Vi flyttet inn i nye lokaler sommeren 2023.
Vi lever etter Ebru følelsen som innebærer å ta ansvar, være tydelig, holde det vi lover og være god på å informere.

Har du kunnskap om radiologi eller er sykepleier innen anestesi/intensiv? Har du erfaring med medisinskteknisk utstyr, samt erfaring i salg? Er du selvgående, initiativrik og sulten på nye utfordringer? Er svaret ja, da skal du søke på denne stillingen!
Vi øker vår satsning innen radiologi og anestesi/intensiv.
I denne stillingen er det viktig at du kan forme din egen hverdag og trives med å jobbe selvstendig i fagsterkt miljø der det stilles høye krav til resultater.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Være en ressurs for Infiniti med din kliniske og praktiske kunnskap
- Være en ressurs for kunden gjennom erfaringsdeling, rådgivning, opplæring og informasjon
- Salg til nye kunder og salg til/oppfølging av eksisterende kunder
- Produktansvar og leverandørkontakt
- Har klinisk erfaring fra radiologi eller anestesi/intensiv
- Har relevant salgserfaring
- Du er en lagspiller som holder det du lover, internt og eksternt
- Er grundig, selvgående, løsningsorientert og initiativrik
- Har førerkort for bil
- Har gode norsk og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- Kan leve godt med 30-50 reisedøgn med overnatting pr. år
- Du får en selvstendig og utfordrende stilling i et uformelt miljø
- Du får mulighet til å påvirke et selskap i vekst og utvikling
- Du får god opplæring og utviklingsmuligheter
- Du blir en del av et teamorientert miljø med høy kompetanse
Interessert?
Send en søknad og CV ved å klikke på «Søk her»- knappen. Har du konkrete spørsmål til stillingen, ta kontakt med Daglig leder Bjørn-Egil Johne, tlf. 930 55 911 eller rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia Norge AS på tlf. 90 84 16 90.
Infiniti Medical konsernet er etablert i Norge, Sverige og Danmark. Infiniti Medical AS startet opp i Norge i 1992 og har utviklet seg til å bli en betydelig og anerkjent aktør i sitt marked. Firmaet leverer medisinskteknisk utstyr og forbruksvarer til sykehus og andre helserelaterte virksomheter. Satsningsområdene fremover er både det private og profesjonelle markedet, med fokus på anestesi, intensiv, ambulanse, akuttmedisin, hjertediagnostikk og kardiologi. Bedriften er lokalisert sentralt i Drammen. Det legges stor vekt på et høyt kunnskap- og kvalitetsnivå, noe som også gjenspeiles hos de ansatte. Infiniti Medical er ISO-sertifiserte og også miljøbevisst i alle ledd og er medlem av Norsirk.

Har du kunnskap om radiologi eller er sykepleier innen anestesi/intensiv? Har du erfaring med medisinskteknisk utstyr, samt erfaring i salg? Er du selvgående, initiativrik og sulten på nye utfordringer? Er svaret ja, da skal du søke på denne stillingen!
Vi øker vår satsning innen radiologi og anestesi/intensiv.
I denne stillingen er det viktig at du kan forme din egen hverdag og trives med å jobbe selvstendig i fagsterkt miljø der det stilles høye krav til resultater.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Være en ressurs for Infiniti med din kliniske og praktiske kunnskap
- Være en ressurs for kunden gjennom erfaringsdeling, rådgivning, opplæring og informasjon
- Salg til nye kunder og salg til/oppfølging av eksisterende kunder
- Produktansvar og leverandørkontakt
- Har klinisk erfaring fra radiologi eller anestesi/intensiv
- Har relevant salgserfaring
- Du er en lagspiller som holder det du lover, internt og eksternt
- Er grundig, selvgående, løsningsorientert og initiativrik
- Har førerkort for bil
- Har gode norsk og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
- Kan leve godt med 30-50 reisedøgn med overnatting pr. år
- Du får en selvstendig og utfordrende stilling i et uformelt miljø
- Du får mulighet til å påvirke et selskap i vekst og utvikling
- Du får god opplæring og utviklingsmuligheter
- Du blir en del av et teamorientert miljø med høy kompetanse
Interessert?
Send en søknad og CV ved å klikke på «Søk her»- knappen. Har du konkrete spørsmål til stillingen, ta kontakt med Daglig leder Bjørn-Egil Johne, tlf. 930 55 911 eller rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia Norge AS på tlf. 90 84 16 90.
Infiniti Medical konsernet er etablert i Norge, Sverige og Danmark. Infiniti Medical AS startet opp i Norge i 1992 og har utviklet seg til å bli en betydelig og anerkjent aktør i sitt marked. Firmaet leverer medisinskteknisk utstyr og forbruksvarer til sykehus og andre helserelaterte virksomheter. Satsningsområdene fremover er både det private og profesjonelle markedet, med fokus på anestesi, intensiv, ambulanse, akuttmedisin, hjertediagnostikk og kardiologi. Bedriften er lokalisert sentralt i Drammen. Det legges stor vekt på et høyt kunnskap- og kvalitetsnivå, noe som også gjenspeiles hos de ansatte. Infiniti Medical er ISO-sertifiserte og også miljøbevisst i alle ledd og er medlem av Norsirk.

Kan du være vårt bindeledd mellom produkt, salg og marked?
I denne stillingen skal du representere verdens største leverandør av treningsutstyr, Life Fitness.
Vi tror stillingen passer best for en entusiastisk person med god kjennskap til og forståelse av treningsbransjen. Stillingen er tredelt og gir deg stort rom for å påvirke;
Produkt:
- Produktspesialist og stolt Life Fitness-ambassadør
- Bindeledd mellom Fitness Brands og Life Fitness
- God kjennskap til andre brands, herunder Sportsmaster
- Fagperson og support for våre selgere
- Utvikle og motivere selgere, coaching, verdiøkning for kunder og bedriften
- Sørge for tydelighet i hvordan Fitness Brands fremstår i alt vi foretar oss
- Holde deg oppdatert på trender
- Se løsninger og lay-out på treningssentre
- Videreutvikle nettverk av samarbeidspartnere og kunder
- Legge føringer for markedsføring
Interessert? Har du den basiskunnskapen og de egenskapene som skal til for å lykkes? Kan du vise til gode relevante resultater? Da skal du sende en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her»-knappen. Har du konkrete spørsmål er du velkommen til å ringe Daglig leder Joachim Blatch på telefon 907 10 014 eller Rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia Norge AS på telefon 908 41 690.
Fitness Brands AS er et 100% eiet datterselskap av Nordic Sportsmaster AS. Sammen dekker de hele markedet for treningsutstyr. Fitness Brands AS er en leverandør av primært Life Fitness og andre premium brands. Samtidig supplerer de med utstyr fra Sportsmaster der det er naturlig. Mens Sportsmaster primært selger gjennom sin hjemmeside og salg fra showrom på Nesbru, har Fitness Brands salgskonsulenter som besøker sine kunder. Begge selskaper er i jevn vekst og har god lønnsomhet. Konsernet forventer en omsetning i 2023 på ca. 190 mill., hvorav ca. 60 mill. er fra Fitness Brands.
Begge selskaper er lokalisert på Nesbru i Asker. Sportsmaster har 21 medarbeidere og Fitness Brands har 11 medarbeidere. I mange funksjoner samarbeider selskapene tett.

Kan du være vårt bindeledd mellom produkt, salg og marked?
I denne stillingen skal du representere verdens største leverandør av treningsutstyr, Life Fitness.
Vi tror stillingen passer best for en entusiastisk person med god kjennskap til og forståelse av treningsbransjen. Stillingen er tredelt og gir deg stort rom for å påvirke;
Produkt:
- Produktspesialist og stolt Life Fitness-ambassadør
- Bindeledd mellom Fitness Brands og Life Fitness
- God kjennskap til andre brands, herunder Sportsmaster
- Fagperson og support for våre selgere
- Utvikle og motivere selgere, coaching, verdiøkning for kunder og bedriften
- Sørge for tydelighet i hvordan Fitness Brands fremstår i alt vi foretar oss
- Holde deg oppdatert på trender
- Se løsninger og lay-out på treningssentre
- Videreutvikle nettverk av samarbeidspartnere og kunder
- Legge føringer for markedsføring
Interessert? Har du den basiskunnskapen og de egenskapene som skal til for å lykkes? Kan du vise til gode relevante resultater? Da skal du sende en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her»-knappen. Har du konkrete spørsmål er du velkommen til å ringe Daglig leder Joachim Blatch på telefon 907 10 014 eller Rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia Norge AS på telefon 908 41 690.
Fitness Brands AS er et 100% eiet datterselskap av Nordic Sportsmaster AS. Sammen dekker de hele markedet for treningsutstyr. Fitness Brands AS er en leverandør av primært Life Fitness og andre premium brands. Samtidig supplerer de med utstyr fra Sportsmaster der det er naturlig. Mens Sportsmaster primært selger gjennom sin hjemmeside og salg fra showrom på Nesbru, har Fitness Brands salgskonsulenter som besøker sine kunder. Begge selskaper er i jevn vekst og har god lønnsomhet. Konsernet forventer en omsetning i 2023 på ca. 190 mill., hvorav ca. 60 mill. er fra Fitness Brands.
Begge selskaper er lokalisert på Nesbru i Asker. Sportsmaster har 21 medarbeidere og Fitness Brands har 11 medarbeidere. I mange funksjoner samarbeider selskapene tett.
Selvstendig stilling med gode utviklingsmuligheter
Er du en selvdreven og allsidig praktiker med kunnskap om fallsikring? Har du erfaring i å holde kurs og liker å snakke med folk? Trives du med salg av løsninger og produkter? Har du byggeteknisk forståelse?
Kjenner du deg igjen i dette, da er sannsynligheten stor for at du er den vi er på jakt etter!
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Holde kurs, veiledning og opplæring i bruk av fallsikringsutstyr
- Utvikle kurskonseptet
- Selge fallsikringsprodukter til eksisterende og nye kunder
- Skape vekst og være en sentral pådriver i utformingen av en langsiktig strategi
- Prosjektere faste sikringssystemer og resertifisering av disse
- Forefallende arbeid ved behov
- Har ikke høydeskrekk!
- Er selvgående og har relevant utdannelse og erfaring
- Har gode pedagogiske evner
- Er ukomplisert, tydelig og direkte og har fokus på mulighetene
- Er resultatorientert – du har forretningssans og er god til å bygge langsiktige relasjoner
- Er pålitelig – du holder det du lover, internt og eksternt
- Er trygg – du har en naturlig autoritet som inngir tillit
- Er høyst oppegående i bruk av Office-pakken og CRM-system
- Har førerkort klasse B og trives med noe reisevirksomhet
- Du vil jobbe selvstendig og får stor frihet til å styre din egen hverdag
- Du får jobbe med markedets beste produkter
- Du blir en del av et inspirerende miljø, både faglig og sosialt
- Du får gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser
Interessert? Send en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her» knappen. Har du spørsmål om stillingen kontakter du daglig leder Roald Larsen på 951 35 213 eller rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia på 90 84 16 90. Du oppfordres til å lese mer om ST Dahl AS på www.stdahl.no
ST Dahl AS er i dag en av de ledende spesialfirmaer innen fallsikring i Norge og har kunder over hele landet. Firmaet ble etablert i 1997 og holder til i moderne lokaler i Drøbak. Våre hovedleverandører er Honeywell Safety Products, Capital Safety, Petzl og Vertiqual Safety. Våre arbeidsoppgaver er import og salg av fallsikringsutstyr, resertifisering av utstyret, prosjektering og montering av faste sikringssystemer ute hos kunde samt opplæring og veiledning. Opplæringen foregår enten ute hos kunde eller innendørs i våre egne lokaler.
Selvstendig stilling med gode utviklingsmuligheter
Er du en selvdreven og allsidig praktiker med kunnskap om fallsikring? Har du erfaring i å holde kurs og liker å snakke med folk? Trives du med salg av løsninger og produkter? Har du byggeteknisk forståelse?
Kjenner du deg igjen i dette, da er sannsynligheten stor for at du er den vi er på jakt etter!
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Holde kurs, veiledning og opplæring i bruk av fallsikringsutstyr
- Utvikle kurskonseptet
- Selge fallsikringsprodukter til eksisterende og nye kunder
- Skape vekst og være en sentral pådriver i utformingen av en langsiktig strategi
- Prosjektere faste sikringssystemer og resertifisering av disse
- Forefallende arbeid ved behov
- Har ikke høydeskrekk!
- Er selvgående og har relevant utdannelse og erfaring
- Har gode pedagogiske evner
- Er ukomplisert, tydelig og direkte og har fokus på mulighetene
- Er resultatorientert – du har forretningssans og er god til å bygge langsiktige relasjoner
- Er pålitelig – du holder det du lover, internt og eksternt
- Er trygg – du har en naturlig autoritet som inngir tillit
- Er høyst oppegående i bruk av Office-pakken og CRM-system
- Har førerkort klasse B og trives med noe reisevirksomhet
- Du vil jobbe selvstendig og får stor frihet til å styre din egen hverdag
- Du får jobbe med markedets beste produkter
- Du blir en del av et inspirerende miljø, både faglig og sosialt
- Du får gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser
Interessert? Send en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her» knappen. Har du spørsmål om stillingen kontakter du daglig leder Roald Larsen på 951 35 213 eller rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia på 90 84 16 90. Du oppfordres til å lese mer om ST Dahl AS på www.stdahl.no
ST Dahl AS er i dag en av de ledende spesialfirmaer innen fallsikring i Norge og har kunder over hele landet. Firmaet ble etablert i 1997 og holder til i moderne lokaler i Drøbak. Våre hovedleverandører er Honeywell Safety Products, Capital Safety, Petzl og Vertiqual Safety. Våre arbeidsoppgaver er import og salg av fallsikringsutstyr, resertifisering av utstyret, prosjektering og montering av faste sikringssystemer ute hos kunde samt opplæring og veiledning. Opplæringen foregår enten ute hos kunde eller innendørs i våre egne lokaler.

Kunne du tenke deg å være med og lage maskiner verden aldri har sett før?
Her på Hønefoss utvikler og bygger vi ledende maskiner og utstyr som skal dekke fremtidens behov innenfor automatiserte løsninger. I denne stillingen skal du designe det elektriske systemet i nye spesialmaskiner. Du skal følge produktene fra tegnebrettet til igangkjøring ute hos våre kunder rundt i verden.
Eksempler på maskiner fra Tronrud Engineering:
- Spesialiserte løsninger til batteriindustrien inkludert rentromsutstyr og AGV-systemer
- Produksjonsutstyr til medisinindustrien
- Sag-anlegg for jernbanesviller i betong
- En av verdens største 3D-printere for printing av metall
- Utvikling av produksjonsutstyr for grønn hydrogen
- Designe og bygge elektriske styringssystemer (i EPLAN og Teamcenter)
- Dimensjonere motorer og elektriske anlegg
- Velge ut komponenter og teste utstyr og systemer
- Bidra med tanker og ideer til nye maskinkonsepter og kontrollsystemer. Idémyldringen på tvers av fagdisiplinene er en viktig del av hverdagen
- Teknisk utdannelse, for eksempel elektroingeniør, teknisk fagskole eller automatiker
- Minst 3-5 års relevant erfaring med automasjonsrelatert virksomhet
- Interesse for maskindesign og produktutvikling
- Forståelse for automasjon, samt prosessene for produksjon og utvikling
- Forstå kundens utfordringer og finne gode løsninger
- Snakker og skriver godt norsk og engelsk
Bortsett fra det vi allerede har nevnt? Først og fremst får du kollegaer som liker å jobbe med teknologi og innovasjon – og som gjør sitt for at andre skal ha det hyggelig på jobb. Du får varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i ett uhøytidelig og inspirerende teknisk miljø som er ledende både nasjonalt og internasjonalt
I tillegg får du:
- Konkurransedyktige vilkår
- Mulighet for trening i arbeidstiden
- Tilgang til moderne trimrom
- Lunsjordning i en kantine med kald- og varmretter
- Gode forsikringsordninger og OTP
- Fleksitid og mulighet for hjemmekontor i perioder
Send din søknad og CV ved å klikke på «Søk her»-knappen. Har du konkrete spørsmål er du velkommen til å ringe rådgiver Ivar Bruvoll på telefon 908 41 690.
Om Tronrud Engineering
Ola Tronrud bygde den første spesialmaskinen i en garasje i 1977. 45 år senere er vi 150 teknologiinteresserte kollegaer, som lager moderne, automatiserte løsninger etter kundenes spesialbestillinger – nasjonalt og internasjonalt. Under et 12 000 kvadratmeter stort tak forvandler vi idé til virkelighet. Vi lover kundene våre maskiner som løser utfordringene deres, med kort leveringstid. Det betyr at vi hele tiden utfordrer oss selv på å tenke nytt – og smart.

Kunne du tenke deg å være med og lage maskiner verden aldri har sett før?
Her på Hønefoss utvikler og bygger vi ledende maskiner og utstyr som skal dekke fremtidens behov innenfor automatiserte løsninger. I denne stillingen skal du designe det elektriske systemet i nye spesialmaskiner. Du skal følge produktene fra tegnebrettet til igangkjøring ute hos våre kunder rundt i verden.
Eksempler på maskiner fra Tronrud Engineering:
- Spesialiserte løsninger til batteriindustrien inkludert rentromsutstyr og AGV-systemer
- Produksjonsutstyr til medisinindustrien
- Sag-anlegg for jernbanesviller i betong
- En av verdens største 3D-printere for printing av metall
- Utvikling av produksjonsutstyr for grønn hydrogen
- Designe og bygge elektriske styringssystemer (i EPLAN og Teamcenter)
- Dimensjonere motorer og elektriske anlegg
- Velge ut komponenter og teste utstyr og systemer
- Bidra med tanker og ideer til nye maskinkonsepter og kontrollsystemer. Idémyldringen på tvers av fagdisiplinene er en viktig del av hverdagen
- Teknisk utdannelse, for eksempel elektroingeniør, teknisk fagskole eller automatiker
- Minst 3-5 års relevant erfaring med automasjonsrelatert virksomhet
- Interesse for maskindesign og produktutvikling
- Forståelse for automasjon, samt prosessene for produksjon og utvikling
- Forstå kundens utfordringer og finne gode løsninger
- Snakker og skriver godt norsk og engelsk
Bortsett fra det vi allerede har nevnt? Først og fremst får du kollegaer som liker å jobbe med teknologi og innovasjon – og som gjør sitt for at andre skal ha det hyggelig på jobb. Du får varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i ett uhøytidelig og inspirerende teknisk miljø som er ledende både nasjonalt og internasjonalt
I tillegg får du:
- Konkurransedyktige vilkår
- Mulighet for trening i arbeidstiden
- Tilgang til moderne trimrom
- Lunsjordning i en kantine med kald- og varmretter
- Gode forsikringsordninger og OTP
- Fleksitid og mulighet for hjemmekontor i perioder
Send din søknad og CV ved å klikke på «Søk her»-knappen. Har du konkrete spørsmål er du velkommen til å ringe rådgiver Ivar Bruvoll på telefon 908 41 690.
Om Tronrud Engineering
Ola Tronrud bygde den første spesialmaskinen i en garasje i 1977. 45 år senere er vi 150 teknologiinteresserte kollegaer, som lager moderne, automatiserte løsninger etter kundenes spesialbestillinger – nasjonalt og internasjonalt. Under et 12 000 kvadratmeter stort tak forvandler vi idé til virkelighet. Vi lover kundene våre maskiner som løser utfordringene deres, med kort leveringstid. Det betyr at vi hele tiden utfordrer oss selv på å tenke nytt – og smart.
Er du en av våre 4 nye Senior Strukturingeniører?
Er du entusiastisk til nye utfordringer? Høres det ut som en spennende mulighet å gjøre en forskjell i en mindre bedrift? Er svaret ja, da kan Moss Maritime være din nye arbeidsplass!
Som en av våre nye strukturingeniører vil du:
- Utføre strukturdesign og analyser av skip- og offshore stålkonstruksjoner innen fornybar- oppdrett eller olje&gass iht gjeldende lover og retningslinjer
- Jobbe med konseptuell utforming av skrog- og strukturarrangement av flyende konstruksjoner for olje- og gassindustrien, fornybar- og oppdrettsnæringen (semi, FPSO, FLNG, FOSS)
- Koordinere struktur-interface mellom skrog og topside/forankring/riser interface mot andre disipliner
- Bidra til utvikling av nye konsepter, løsninger og ideer som vil bidra til å redusere kostnader samt forbedre produkter og prosesser
Vi håper at du har:
- MSc utdannelse innen marine- eller byggfag
- 5-10 års relevant erfaring fra offshore- og fornybarbransjen
- Kunnskap om skipskonstruksjoner og erfaring med flytende konstruksjoner
- Behersker Sesampakken, spesielt Genie, i tillegg gjerne LSDyna /ANSYS / Abaqus og scripting
- God kjennskap til internasjonale regelverk og standarder samt klasseregelverk relevant for maritim- og offshoreindustri er et krav
- Kjennskap til ikke-lineære analyser for kollisjons- og slamminganalyser
Som en fremtidig kollega, er du:
- I stand til å ta disiplinansvar i prosjekter samt være komfortabel i en "hands on"-stilling og produsere ulike typer dokumentasjon; rapporter og tegninger
- Sterk i strukturfaglige ferdigheter
- En lagspiller, samarbeidsvillig og villig til å dele kunnskap
- Proaktiv og selvgående, i tillegg til å være systematisk og strukturert
- Resultatorientert og ansvarsbevisst
- God i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Vi kan tilby deg:
- Mulighet til å utvikle deg og vokse i et faglig miljø med høy kompetanse
- Muligheten til å bli en høyt verdsatt lagspiller
- Superhyggelige kollegaer med både norsk og internasjonal bakgrunn
- Parkering både for bil og sykkel
- Treningsmuligheter og kantine
- Konkurransedyktige betingelser
- God pensjon og forsikringsordninger
Interessert?
Send inn din søknad og CV ved å klikke på «Søk stillingen»-knappen. Har du konkrete spørsmål, som ikke besvares i annonsen eller på våre nettsider, er du velkommen til å ringe avdelingsleder Jørgen Anker på mobil 902 15 387.
Er du en av våre 4 nye Senior Strukturingeniører?
Er du entusiastisk til nye utfordringer? Høres det ut som en spennende mulighet å gjøre en forskjell i en mindre bedrift? Er svaret ja, da kan Moss Maritime være din nye arbeidsplass!
Som en av våre nye strukturingeniører vil du:
- Utføre strukturdesign og analyser av skip- og offshore stålkonstruksjoner innen fornybar- oppdrett eller olje&gass iht gjeldende lover og retningslinjer
- Jobbe med konseptuell utforming av skrog- og strukturarrangement av flyende konstruksjoner for olje- og gassindustrien, fornybar- og oppdrettsnæringen (semi, FPSO, FLNG, FOSS)
- Koordinere struktur-interface mellom skrog og topside/forankring/riser interface mot andre disipliner
- Bidra til utvikling av nye konsepter, løsninger og ideer som vil bidra til å redusere kostnader samt forbedre produkter og prosesser
Vi håper at du har:
- MSc utdannelse innen marine- eller byggfag
- 5-10 års relevant erfaring fra offshore- og fornybarbransjen
- Kunnskap om skipskonstruksjoner og erfaring med flytende konstruksjoner
- Behersker Sesampakken, spesielt Genie, i tillegg gjerne LSDyna /ANSYS / Abaqus og scripting
- God kjennskap til internasjonale regelverk og standarder samt klasseregelverk relevant for maritim- og offshoreindustri er et krav
- Kjennskap til ikke-lineære analyser for kollisjons- og slamminganalyser
Som en fremtidig kollega, er du:
- I stand til å ta disiplinansvar i prosjekter samt være komfortabel i en "hands on"-stilling og produsere ulike typer dokumentasjon; rapporter og tegninger
- Sterk i strukturfaglige ferdigheter
- En lagspiller, samarbeidsvillig og villig til å dele kunnskap
- Proaktiv og selvgående, i tillegg til å være systematisk og strukturert
- Resultatorientert og ansvarsbevisst
- God i norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
Vi kan tilby deg:
- Mulighet til å utvikle deg og vokse i et faglig miljø med høy kompetanse
- Muligheten til å bli en høyt verdsatt lagspiller
- Superhyggelige kollegaer med både norsk og internasjonal bakgrunn
- Parkering både for bil og sykkel
- Treningsmuligheter og kantine
- Konkurransedyktige betingelser
- God pensjon og forsikringsordninger
Interessert?
Send inn din søknad og CV ved å klikke på «Søk stillingen»-knappen. Har du konkrete spørsmål, som ikke besvares i annonsen eller på våre nettsider, er du velkommen til å ringe avdelingsleder Jørgen Anker på mobil 902 15 387.
Please do not hesitate to call HR Manager Lisbeth Davies on mobile +47 469 46 504, for clarifications.
Please do not hesitate to call HR Manager Lisbeth Davies on mobile +47 469 46 504, for clarifications.
Er du entusiastisk til nye utfordringer? Høres det ut som en spennende mulighet å gjøre en forskjell i en mindre bedrift? Er svaret ja, da kan Moss Maritime være din nye arbeidsplass!
Som en av våre nye strukturingeniører vil du:
- Utføre strukturdesign og analyser av skip- og offshore stålkonstruksjoner innen fornybar- oppdrett eller olje&gass iht gjeldende lover og retningslinjer
- Jobbe med konseptuell utforming av skrog- og strukturarrangement av flyende konstruksjoner for olje- og gassindustrien, fornybar- og oppdrettsnæringen (semi, FPSO, FLNG, FOSS)
- Koordinere struktur-interface mellom skrog og topside/forankring/riser og interface mot andre disipliner
- Bidra til utvikling av nye konsepter, løsninger og ideer som vil bidra til å redusere kostnader samt forbedre produkter og prosesser
- Er sivilingeniør innen marine- eller byggfag
- Har 2-5 års relevant erfaring fra offshore- og fornybarbransjen er ønskelig, men gode kandidater med kortere eller lengre erfaring vil bli vurdert
- Har kunnskap og erfaring med flytende konstruksjoner
- Behersker Sesampakken, spesielt Genie
- Har kjennskap til internasjonale regelverk og standarder samt klasseregelverk relevant for maritim- og offshoreindustri
- Har kjennskap til ikke-lineære analyser for kollisjons- og slamminganalyser, men ikke et krav (LS Dyna eller Abaqus)
- Bør du være i stand til å inneha rollen som disiplinansvarlig i prosjekter, men også være komfortabel med å produsere ulike typer dokumentasjon; rapporter og tegninger
- Må du være lagspiller, proaktiv og selvgående
- Tar du ansvar og leverer fra deg godt arbeid og i tillegg kommuniserer godt på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
- Mulighet til å utvikle deg og vokse i et faglig miljø med høy kompetanse
- Muligheten til å bli en høyt verdsatt lagspiller
- Superhyggelige kollegaer med både norsk og internasjonal bakgrunn
- Parkering både for bil og sykkel
- Treningsmuligheter og kantine
- Konkurransedyktige betingelser
- God pensjon og forsikringsordninger
Send inn din søknad og CV ved å klikke på "Søk stillingen"-knappen. Har du konkrete spørsmål, som ikke besvares i annonsen eller på våre nettsider, er du velkommen til å ringe avdelingsleder Jørgen Anker på mobil 902 15 387.
Moss Maritime, www.mossww.com, leverer ledende teknologi og kompetanse innen design og ingeniørtjenester, hovedsakelig til offshore energisektoren. Vi spesialiserer oss på avanserte frontier- og teknologiprosjekter og tilbyr et bredt utvalg av designløsninger for innovative flytedesigner for både lete- og produksjonsanlegg, for LNG-industrien, for fornybar energisektoren samt for akvakultur, store kyststrukturer og infrastruktur. Sentralt på Lysaker tilbyr vi et team av dyktige kollegaer, et godt arbeidsmiljø, hyggelige kontorer, treningsfasiliteter, sykkel-vedlikeholdsrom, bil- og elbilparkering/lading.
Er du entusiastisk til nye utfordringer? Høres det ut som en spennende mulighet å gjøre en forskjell i en mindre bedrift? Er svaret ja, da kan Moss Maritime være din nye arbeidsplass!
Som en av våre nye strukturingeniører vil du:
- Utføre strukturdesign og analyser av skip- og offshore stålkonstruksjoner innen fornybar- oppdrett eller olje&gass iht gjeldende lover og retningslinjer
- Jobbe med konseptuell utforming av skrog- og strukturarrangement av flyende konstruksjoner for olje- og gassindustrien, fornybar- og oppdrettsnæringen (semi, FPSO, FLNG, FOSS)
- Koordinere struktur-interface mellom skrog og topside/forankring/riser og interface mot andre disipliner
- Bidra til utvikling av nye konsepter, løsninger og ideer som vil bidra til å redusere kostnader samt forbedre produkter og prosesser
- Er sivilingeniør innen marine- eller byggfag
- Har 2-5 års relevant erfaring fra offshore- og fornybarbransjen er ønskelig, men gode kandidater med kortere eller lengre erfaring vil bli vurdert
- Har kunnskap og erfaring med flytende konstruksjoner
- Behersker Sesampakken, spesielt Genie
- Har kjennskap til internasjonale regelverk og standarder samt klasseregelverk relevant for maritim- og offshoreindustri
- Har kjennskap til ikke-lineære analyser for kollisjons- og slamminganalyser, men ikke et krav (LS Dyna eller Abaqus)
- Bør du være i stand til å inneha rollen som disiplinansvarlig i prosjekter, men også være komfortabel med å produsere ulike typer dokumentasjon; rapporter og tegninger
- Må du være lagspiller, proaktiv og selvgående
- Tar du ansvar og leverer fra deg godt arbeid og i tillegg kommuniserer godt på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
- Mulighet til å utvikle deg og vokse i et faglig miljø med høy kompetanse
- Muligheten til å bli en høyt verdsatt lagspiller
- Superhyggelige kollegaer med både norsk og internasjonal bakgrunn
- Parkering både for bil og sykkel
- Treningsmuligheter og kantine
- Konkurransedyktige betingelser
- God pensjon og forsikringsordninger
Send inn din søknad og CV ved å klikke på "Søk stillingen"-knappen. Har du konkrete spørsmål, som ikke besvares i annonsen eller på våre nettsider, er du velkommen til å ringe avdelingsleder Jørgen Anker på mobil 902 15 387.
Moss Maritime, www.mossww.com, leverer ledende teknologi og kompetanse innen design og ingeniørtjenester, hovedsakelig til offshore energisektoren. Vi spesialiserer oss på avanserte frontier- og teknologiprosjekter og tilbyr et bredt utvalg av designløsninger for innovative flytedesigner for både lete- og produksjonsanlegg, for LNG-industrien, for fornybar energisektoren samt for akvakultur, store kyststrukturer og infrastruktur. Sentralt på Lysaker tilbyr vi et team av dyktige kollegaer, et godt arbeidsmiljø, hyggelige kontorer, treningsfasiliteter, sykkel-vedlikeholdsrom, bil- og elbilparkering/lading.
Moss Maritime provides leading technology and expertise within design and engineering services to the maritime and offshore energy sector as well as other ocean-based sectors. Some of the largest and most advanced semi-submersible drilling platforms are designed & engineered by Moss Maritime, and the company has a special position in the LNG industry, being the designer of the Moss LNG carrier. We are bringing in our 40 years of maritime expertise to make it happen.
You will play an important role in project execution, from general process design and concept development on to detail engineering and process safety. As our colleague, you will be working on interdisciplinary projects and contribute to directing the world in the right direction.
In Moss Maritime you will also become part of a culture where we are ONE TEAM, COMMITTED, FOCUSED and IN FRONT.
As our Senior Process Engineer, you will:
- Be responsible for project execution within the process engineering discipline
- Focus on handling and processing of LNG, CO2, Hydrogen and LPG, including cryogenic systems (regasification, liquefaction, gas and liquid handling etc.)
- Take discipline lead responsibility in certain projects, but also be comfortable in a “hands-on” or “doer” position
- Master of Science degree
- 5- 10 years’ experience from process systems engineering for handling LNG, oil & gas, CO2, hydrogen or other relevant installations
- Experience with process engineering from concept studies to detail engineering, such as:
- P&IDs, equipment specifications, technical reports and other project deliverables
- Process calculations and simulations in HYSYS or similar software. Knowledge in dynamic simulation is also of interest
- Process descriptions, control philosophies, operational procedures
- Depressurization calculations (blowdown), safety relief valves, vent system capacity evaluations and design, cold vent or flare
- Process safety, equipment and system protection, cause & effect diagrams, PSD/ESD systems etc.
- HAZID and HAZOP participation
- Technical follow- up of sub- vendors
- Experience within relevant classification society standards, industry codes and rules (such as EN, ISO, DNV, IMO, API, Norsok etc)
- Fluent level in Norwegian and English, both written and oral
As our future colleague, you most likely are:
- Genuinely interested in engineering of process systems for above mentioned fluids
- Collaborative and a team player who contributes to knowledge sharing
- Proactive and self-driven, while being structured and systematic
- Good at communicating, enthusiastic and open to new challenges
- Interested in development of new methodologies and solutions
- Open to some business travels, depending on the requirements of the projects
If you would like to know more about this position, please reach out to Thormod Andersen, mobile 450 31 144.
Our mission:
We, at Moss Maritime, are at the forefront of developing leading technology and providing engineering expertise for the maritime and offshore energy industry and the wider ocean industries. Our focus and commitment are to be a high‐value technical partner to our Clients in order to ultimately ensure safe, sustainable, reliable and efficient technology for vessels and floaters into the next decades.
Moss Maritime provides leading technology and expertise within design and engineering services to the maritime and offshore energy sector as well as other ocean-based sectors. Some of the largest and most advanced semi-submersible drilling platforms are designed & engineered by Moss Maritime, and the company has a special position in the LNG industry, being the designer of the Moss LNG carrier. We are bringing in our 40 years of maritime expertise to make it happen.
You will play an important role in project execution, from general process design and concept development on to detail engineering and process safety. As our colleague, you will be working on interdisciplinary projects and contribute to directing the world in the right direction.
In Moss Maritime you will also become part of a culture where we are ONE TEAM, COMMITTED, FOCUSED and IN FRONT.
As our Senior Process Engineer, you will:
- Be responsible for project execution within the process engineering discipline
- Focus on handling and processing of LNG, CO2, Hydrogen and LPG, including cryogenic systems (regasification, liquefaction, gas and liquid handling etc.)
- Take discipline lead responsibility in certain projects, but also be comfortable in a “hands-on” or “doer” position
- Master of Science degree
- 5- 10 years’ experience from process systems engineering for handling LNG, oil & gas, CO2, hydrogen or other relevant installations
- Experience with process engineering from concept studies to detail engineering, such as:
- P&IDs, equipment specifications, technical reports and other project deliverables
- Process calculations and simulations in HYSYS or similar software. Knowledge in dynamic simulation is also of interest
- Process descriptions, control philosophies, operational procedures
- Depressurization calculations (blowdown), safety relief valves, vent system capacity evaluations and design, cold vent or flare
- Process safety, equipment and system protection, cause & effect diagrams, PSD/ESD systems etc.
- HAZID and HAZOP participation
- Technical follow- up of sub- vendors
- Experience within relevant classification society standards, industry codes and rules (such as EN, ISO, DNV, IMO, API, Norsok etc)
- Fluent level in Norwegian and English, both written and oral
As our future colleague, you most likely are:
- Genuinely interested in engineering of process systems for above mentioned fluids
- Collaborative and a team player who contributes to knowledge sharing
- Proactive and self-driven, while being structured and systematic
- Good at communicating, enthusiastic and open to new challenges
- Interested in development of new methodologies and solutions
- Open to some business travels, depending on the requirements of the projects
If you would like to know more about this position, please reach out to Thormod Andersen, mobile 450 31 144.
Our mission:
We, at Moss Maritime, are at the forefront of developing leading technology and providing engineering expertise for the maritime and offshore energy industry and the wider ocean industries. Our focus and commitment are to be a high‐value technical partner to our Clients in order to ultimately ensure safe, sustainable, reliable and efficient technology for vessels and floaters into the next decades.
Er du en bestemt og tydelig systematiker, helst med teknisk interesse/forståelse? Lærer du raskt og trives du med mye ansvar i en hektisk hverdag? Kan du tenke deg utviklingsmuligheter i et markedsledende selskap? Er svaret ja, da kan dette være jobben for deg!
I denne stillingen blir ditt hovedfokus å planlegge og koordinere arbeidet til serviceavdelingen.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Planlegge og koordinere operative oppgaver rundt service og ettermarkedsjobber i Østlandsområdet
- Besvare servicemail og supporttelefoner
- Registrere ordrer med forklarende underlag og sende til montør
- Oppfølging av serviceavtaler: sende tilbud, fakturere, sende rapporter til kunde og følge opp nye avtaler
- Oppfølging av nøkkelkunder
- Være delaktig i implementering av nytt KS- og rapporteringssystem
- Du er flink med mennesker og har en naturlig autoritet som inngir tillit
- Du liker hektiske hverdager med «mange baller i luften»
- Du er strukturert og nøyaktig og har kommersiell forståelse
- Du har erfaring fra lignende oppgaver
- Du har generelt gode datakunnskaper
- Du beherske engelsk skriftlig og muntlig
- Det er en fordel om du har teknisk interesse og forståelse
- Du får en spennende og allsidig jobb i en energisk bransje
- Du får jobbe med markedets beste produkter
- Du får yte service til entusiastiske og krevende kunder
- Du blir en del av et inspirerende miljø, både faglig og sosialt
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved på klikke på «Søk her»-knappen. Har du spørsmål er du velkommen til å ringe Rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia Norge AS på telefon 908 41 690 eller Daglig leder i Hunter Douglas Norge AS, Per Christian Fossum på telefon 906 89 092.
Se også www.vental.no
Hunter Douglas Norge AS eies av det hollandsk/amerikanske Hunter Douglas, verdens ledende konsern innen solskjerming. Selskapet er markedsledende innen produksjon, salg, montasje og service av solskjermingsprodukter i Norge og leverer skreddersøm fra egen fabrikk i Norge samt konsernfabrikker i Europa. Hunter Douglas Norge betjener prosjekt- og næringsbyggmarkedet under varemerket Vental. Selskapet hadde i 2022 en omsetning på 242 MNOK og er i vekst.
Er du en bestemt og tydelig systematiker, helst med teknisk interesse/forståelse? Lærer du raskt og trives du med mye ansvar i en hektisk hverdag? Kan du tenke deg utviklingsmuligheter i et markedsledende selskap? Er svaret ja, da kan dette være jobben for deg!
I denne stillingen blir ditt hovedfokus å planlegge og koordinere arbeidet til serviceavdelingen.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Planlegge og koordinere operative oppgaver rundt service og ettermarkedsjobber i Østlandsområdet
- Besvare servicemail og supporttelefoner
- Registrere ordrer med forklarende underlag og sende til montør
- Oppfølging av serviceavtaler: sende tilbud, fakturere, sende rapporter til kunde og følge opp nye avtaler
- Oppfølging av nøkkelkunder
- Være delaktig i implementering av nytt KS- og rapporteringssystem
- Du er flink med mennesker og har en naturlig autoritet som inngir tillit
- Du liker hektiske hverdager med «mange baller i luften»
- Du er strukturert og nøyaktig og har kommersiell forståelse
- Du har erfaring fra lignende oppgaver
- Du har generelt gode datakunnskaper
- Du beherske engelsk skriftlig og muntlig
- Det er en fordel om du har teknisk interesse og forståelse
- Du får en spennende og allsidig jobb i en energisk bransje
- Du får jobbe med markedets beste produkter
- Du får yte service til entusiastiske og krevende kunder
- Du blir en del av et inspirerende miljø, både faglig og sosialt
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved på klikke på «Søk her»-knappen. Har du spørsmål er du velkommen til å ringe Rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia Norge AS på telefon 908 41 690 eller Daglig leder i Hunter Douglas Norge AS, Per Christian Fossum på telefon 906 89 092.
Se også www.vental.no
Hunter Douglas Norge AS eies av det hollandsk/amerikanske Hunter Douglas, verdens ledende konsern innen solskjerming. Selskapet er markedsledende innen produksjon, salg, montasje og service av solskjermingsprodukter i Norge og leverer skreddersøm fra egen fabrikk i Norge samt konsernfabrikker i Europa. Hunter Douglas Norge betjener prosjekt- og næringsbyggmarkedet under varemerket Vental. Selskapet hadde i 2022 en omsetning på 242 MNOK og er i vekst.
Motiveres du av salg og strekker deg etter nye mål og resultater? Da kan du personen vi leter etter.
Garderobemekka tilbyr skyvedørsgarderober med stilfullt design og god kvalitet, som produseres på mål.
Som Butikksjef/Avdelingsleder vil du få jobbe med en merkevare i rask vekst.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Sørge for at butikken drives lønnsomt
- Selge garderobeløsninger
- Drifte lager
- Lede og inspirere slik at våre kunder alltid møter blide og motiverte ansatte og en innbydende butikk
- Har erfaring fra butikkdrift, gjerne på ledernivå
- Har erfaring fra salg i butikk
- Har grunnleggende økonomisk forståelse
- Har gode norskkunnskaper
- Har førerkort
- Er fleksibel, har evne til å stå på og er resultatorientert
- Er strukturert
- Har godt humør
- Har gode kommunikasjonsferdigheter
- Er levende opptatt av kundeservice og det å gi det aller beste kundemøtet
God fastlønn + bonusordning
En rolle der dine valg og prioriteringer vil være avgjørende for butikkens resultater
Bli en del av et markedsledende firma med solid eierstruktur
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved på klikke på «Søk her»-knappen. Har du spørsmål er du velkommen til å ringe HR-ansvarlig Maja J. Malnes på telefon 957 61 021.
Glassmester1 (G1), Garderobemekka (GM) og Carlot drift inngår i konsernet Carlot AS. Carlot drift er administrasjonsselskapet til G1 og GM. Selskapene er to av Norges ledenede firma innenfor glassbransjen og garderober. Selskapene har i dag 80 ansatte og omsetter i 2022 for 170 millioner. Med en stab av motiverte og dyktige fagfolk har vi gjennom lang erfaring i bransjen opparbeidet kunnskap og ekspertise.
Motiveres du av salg og strekker deg etter nye mål og resultater? Da kan du personen vi leter etter.
Garderobemekka tilbyr skyvedørsgarderober med stilfullt design og god kvalitet, som produseres på mål.
Som Butikksjef/Avdelingsleder vil du få jobbe med en merkevare i rask vekst.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Sørge for at butikken drives lønnsomt
- Selge garderobeløsninger
- Drifte lager
- Lede og inspirere slik at våre kunder alltid møter blide og motiverte ansatte og en innbydende butikk
- Har erfaring fra butikkdrift, gjerne på ledernivå
- Har erfaring fra salg i butikk
- Har grunnleggende økonomisk forståelse
- Har gode norskkunnskaper
- Har førerkort
- Er fleksibel, har evne til å stå på og er resultatorientert
- Er strukturert
- Har godt humør
- Har gode kommunikasjonsferdigheter
- Er levende opptatt av kundeservice og det å gi det aller beste kundemøtet
God fastlønn + bonusordning
En rolle der dine valg og prioriteringer vil være avgjørende for butikkens resultater
Bli en del av et markedsledende firma med solid eierstruktur
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved på klikke på «Søk her»-knappen. Har du spørsmål er du velkommen til å ringe HR-ansvarlig Maja J. Malnes på telefon 957 61 021.
Glassmester1 (G1), Garderobemekka (GM) og Carlot drift inngår i konsernet Carlot AS. Carlot drift er administrasjonsselskapet til G1 og GM. Selskapene er to av Norges ledenede firma innenfor glassbransjen og garderober. Selskapene har i dag 80 ansatte og omsetter i 2022 for 170 millioner. Med en stab av motiverte og dyktige fagfolk har vi gjennom lang erfaring i bransjen opparbeidet kunnskap og ekspertise.
Glassmester 1 Oslo og Akershus er i sterk vekst og ønsker deg velkommen med på laget som en av våre nye glassmontører.
Har du bakgrunn som Glassmontør med erfaring fra montering av vinduer og dører? Er du serviceinnstilt, arbeidsom og pålitelig? Er svaret ja, da kan dette være jobben for deg!
I jobben som Glassmontør blir din viktigste oppgave å montere glass i bygninger og interiør både i private hjem og for bedrifter, som for eksempel glass over kjøkkenbenk, speil, dusjløsninger, glassvegger, glassrekkverk og glass i vinduer, dører, inngangspartier og fasader. Du jobber raskt og effektivt, har stolthet i arbeidet og er opptatt av å levere resultater som gir fornøyde kunder.
Stillingen har arbeidsted med utgangspunkt i Lørenskog, med oppdrag i Stor-Oslo.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Service, reparasjon, bytting og montering av glass i bygning og interiør
- Vaktordning
- Har relevant erfaring og helst fagbrev
- Har god teknisk forståelse og interesse for glassfaget
- Behersker skandinavisk språk eller engelsk
- Har førerkort kl. B
- Har plettfri vandel
- Er serviceinnstilt, kundevennlig og omgjengelig
- Er ansvarsbevisst, pålitelig og strukturert
- Lærer fort og tar en utfordring på strak arm
- Du får en spennende og utfordrende stilling i Norges ledende glassmesterkjede i sterk vekst
- Du blir en del av et fagmiljø som vil gi deg utfordringer, oppgaver og kunnskap slik at du raskt blir en del av laget
- Du blir en del av et kompetent og produktivt arbeidsmiljø med begeistrede kollegaer
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved på klikke på «Søk her»-knappen. Har du konkrete spørsmål som ikke besvares i annonsen eller på våre nettsider, da er du velkommen til å ringe Jesper Jønsson på 960 09 667.
Glassmester 1 (G1), Garderobemekka (GM) og Carlot drift inngår i konsernet Carlot AS. Carlot drift er administrasjonsselskapet til G1 og GM. Selskapene er to av Norges ledende firma innenfor glassbransjen og garderober. Selskapene har i dag ca. 70 ansatte og omsatte i 2021 for 140 millioner. Med en stab av motiverte og dyktige fagfolk har vi gjennom lang erfaring i bransjen opparbeidet kunnskap og ekspertise.
Glassmester 1 Oslo og Akershus er i sterk vekst og ønsker deg velkommen med på laget som en av våre nye glassmontører.
Har du bakgrunn som Glassmontør med erfaring fra montering av vinduer og dører? Er du serviceinnstilt, arbeidsom og pålitelig? Er svaret ja, da kan dette være jobben for deg!
I jobben som Glassmontør blir din viktigste oppgave å montere glass i bygninger og interiør både i private hjem og for bedrifter, som for eksempel glass over kjøkkenbenk, speil, dusjløsninger, glassvegger, glassrekkverk og glass i vinduer, dører, inngangspartier og fasader. Du jobber raskt og effektivt, har stolthet i arbeidet og er opptatt av å levere resultater som gir fornøyde kunder.
Stillingen har arbeidsted med utgangspunkt i Lørenskog, med oppdrag i Stor-Oslo.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Service, reparasjon, bytting og montering av glass i bygning og interiør
- Vaktordning
- Har relevant erfaring og helst fagbrev
- Har god teknisk forståelse og interesse for glassfaget
- Behersker skandinavisk språk eller engelsk
- Har førerkort kl. B
- Har plettfri vandel
- Er serviceinnstilt, kundevennlig og omgjengelig
- Er ansvarsbevisst, pålitelig og strukturert
- Lærer fort og tar en utfordring på strak arm
- Du får en spennende og utfordrende stilling i Norges ledende glassmesterkjede i sterk vekst
- Du blir en del av et fagmiljø som vil gi deg utfordringer, oppgaver og kunnskap slik at du raskt blir en del av laget
- Du blir en del av et kompetent og produktivt arbeidsmiljø med begeistrede kollegaer
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved på klikke på «Søk her»-knappen. Har du konkrete spørsmål som ikke besvares i annonsen eller på våre nettsider, da er du velkommen til å ringe Jesper Jønsson på 960 09 667.
Glassmester 1 (G1), Garderobemekka (GM) og Carlot drift inngår i konsernet Carlot AS. Carlot drift er administrasjonsselskapet til G1 og GM. Selskapene er to av Norges ledende firma innenfor glassbransjen og garderober. Selskapene har i dag ca. 70 ansatte og omsatte i 2021 for 140 millioner. Med en stab av motiverte og dyktige fagfolk har vi gjennom lang erfaring i bransjen opparbeidet kunnskap og ekspertise.
Kan du kommunisere på baltisk, engelsk og norsk?
Har du fagbrev som tømrer?
Er svaret ja, da vil vi svært gjerne komme i kontakt med deg!
Du får anledning til å jobbe med spennende byggeprosjekter i samarbeid med de største aktørene i bransjen. Hos oss vil du jobbe tett med kompetente og profesjonelle fagmiljø, noe som gir deg en variert hverdag med stort spenn i utfordringer og oppgaver.
Er du rett person, da kan Østerås Bygg tilby deg betingelser, utfordringer og utviklingsmuligheter som gjør at du blir lenge hos oss.
Interessert?
Send snarest din søknad ved å klikke på «søk her»-knappen. Skriv litt om hva du er stolt av å ha fått til i livet. Har du konkrete spørsmål er du velkommen til å ringe Ivar Bruvoll på telefon 908 41 690.
Du oppfordres til å lese mer om Østerås Bygg AS på www.obygg.no
Se referansevideoer her
https://www.youtube.com/channel/UCUqBxxrCWMYXPymQdoniuKQ/videos
Østerås Bygg AS er engasjert i betydelige prosjekter, hovedsakelig i Oslo og Bodø-regionen.
Vi jobber med største entreprenørene i Norge og er ca. 120 ansatte med en trygg ordrereserve for prosjekter ut 2023. Bedriften har et sterkt fokus på kvalitet og videreutvikling gjennom krevende prosjekter. Vi tilbyr våre ansatte gode betingelser konkurransedyktige lønnsvilkår, bonusordning og forsikringsordninger Vi legger stor vekt på et godt arbeidsmiljø med mange dyktige og engasjerte kollegaer.
Kan du kommunisere på baltisk, engelsk og norsk?
Har du fagbrev som tømrer?
Er svaret ja, da vil vi svært gjerne komme i kontakt med deg!
Du får anledning til å jobbe med spennende byggeprosjekter i samarbeid med de største aktørene i bransjen. Hos oss vil du jobbe tett med kompetente og profesjonelle fagmiljø, noe som gir deg en variert hverdag med stort spenn i utfordringer og oppgaver.
Er du rett person, da kan Østerås Bygg tilby deg betingelser, utfordringer og utviklingsmuligheter som gjør at du blir lenge hos oss.
Interessert?
Send snarest din søknad ved å klikke på «søk her»-knappen. Skriv litt om hva du er stolt av å ha fått til i livet. Har du konkrete spørsmål er du velkommen til å ringe Ivar Bruvoll på telefon 908 41 690.
Du oppfordres til å lese mer om Østerås Bygg AS på www.obygg.no
Se referansevideoer her
https://www.youtube.com/channel/UCUqBxxrCWMYXPymQdoniuKQ/videos
Østerås Bygg AS er engasjert i betydelige prosjekter, hovedsakelig i Oslo og Bodø-regionen.
Vi jobber med største entreprenørene i Norge og er ca. 120 ansatte med en trygg ordrereserve for prosjekter ut 2023. Bedriften har et sterkt fokus på kvalitet og videreutvikling gjennom krevende prosjekter. Vi tilbyr våre ansatte gode betingelser konkurransedyktige lønnsvilkår, bonusordning og forsikringsordninger Vi legger stor vekt på et godt arbeidsmiljø med mange dyktige og engasjerte kollegaer.
Har du relevant teknisk bakgrunn og erfaring med salg av tekniske løsninger og produkter? Trives du med tett kundekontakt og høyt aktivitetsnivå? Liker du i tillegg å jobbe selvstendig, da er sannsynligheten stor for at du er den vi er på jakt etter!
Jobben foregår i stor grad ute hos kunder og samarbeidspartnere, det er derfor lagt opp til hjemmekontor.
I denne stillingen skal du være vår tekniske medarbeider i Norge som støtter vår vekst i tett relasjon med våre partnere. Du skal jobbe i et nært samarbeid med partnere i byggebransjen, leverandører og installatører. Du skal følger prosjektene fra initiering til ferdig produkt ute hos kunder.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Fremme og markedsføre VCP-nettverket og metoden for å kontrollere solskjerming i bygninger
- Lage spesifikasjoner for nøkkelferdig solskjerming inkl. skjerming, motor, kabling og kontroller
- Administrere nøkkelkunder, forsyningskjeder og interessenter i regionen
- Overvåke og rapportere markedsinformasjon om utvikling av teknologier
- Ha en god forståelse av programmerings- og igangkjøringskontrollsystem
- Utføre kommersiell og teknisk analyse av dokumentasjon og spesifikasjon
- Kunne utføre idriftsettelse, opplæring og teknisk service
- Du har bakgrunn fra relasjonsbygging og elektroteknikk eller mekatronikk
- Du behersker norsk og engelsk flytende
- Du har pågangsmot, utholdenhet og omstillingsevne
- Du er resultatorientert – har forretningssans og er god til å bygge langsiktige relasjoner
- Du er trygg, du har en naturlig autoritet som inngir tillit
- Du har evne til å differensiere, vilje til å lære og evne til å bytte oppgaver og roller sømløst
- Du er disiplinert, fordomsfri og løsningsorientert
- Du har god sans for humor, er innbydende og nyter utfordringer
- Du setter kunden i fokus og motiveres av å finne gode løsninger for kunden
- Du er pålitelig – du holder det du lover, internt og eksternt
- Du vil jobbe selvstendig og får stor frihet til å styre din egen hverdag
- Du blir en del av et trygt og inkluderende arbeidsmiljø i et selskap med spiss fagkompetanse og solid økonomi
- Du får utfordringer, utviklingsmuligheter, betingelser og arbeidsoppgaver som gjør at du blir lenge hos oss.
Ser du deg selv i et engasjert og dynamisk team? Vil du berike oss med karisma, kreative ideer og ferdigheter?
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her»-knappen. Har du spørsmål om stillingen kontakter du Managing Director Thorsten Breithor på telefon +49 178 2929649 eller Rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia på telefon 908 41 690
Du oppfordres til å lese mer om Vestamatic CRE på vestamaticcre.com og vcp-network.com
Vestamatic + CRE GMBH is a privately-owned company with its headquarters in Mönchengladbach, Germany. Vestamatic CRE is a leading manufacturer of automation solutions to the shading market in Scandinavia, UK, Europe, Australasia and the Middle East for over 40 years.
Vestamatic + CRE meets the needs of today’s buildings and future developments with in-house electronic design, manufacture and firmware development, scalable engineering solutions and expert support. With our focus on specification, commissioning and maintenance of contract and hospitality shading automation, we design, create and deliver one-stop-shop solutions with our partners.
We run technology commonly used in buildings like KNX, BACNET, TCP/IP to connect and integrate shading into these. We run unique features in motors, wiring, automation, and service. Some of the biggest and most sophisticated buildings in the world are currently equipped with technology provided by Vestamatic + CRE.
Har du relevant teknisk bakgrunn og erfaring med salg av tekniske løsninger og produkter? Trives du med tett kundekontakt og høyt aktivitetsnivå? Liker du i tillegg å jobbe selvstendig, da er sannsynligheten stor for at du er den vi er på jakt etter!
Jobben foregår i stor grad ute hos kunder og samarbeidspartnere, det er derfor lagt opp til hjemmekontor.
I denne stillingen skal du være vår tekniske medarbeider i Norge som støtter vår vekst i tett relasjon med våre partnere. Du skal jobbe i et nært samarbeid med partnere i byggebransjen, leverandører og installatører. Du skal følger prosjektene fra initiering til ferdig produkt ute hos kunder.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Fremme og markedsføre VCP-nettverket og metoden for å kontrollere solskjerming i bygninger
- Lage spesifikasjoner for nøkkelferdig solskjerming inkl. skjerming, motor, kabling og kontroller
- Administrere nøkkelkunder, forsyningskjeder og interessenter i regionen
- Overvåke og rapportere markedsinformasjon om utvikling av teknologier
- Ha en god forståelse av programmerings- og igangkjøringskontrollsystem
- Utføre kommersiell og teknisk analyse av dokumentasjon og spesifikasjon
- Kunne utføre idriftsettelse, opplæring og teknisk service
- Du har bakgrunn fra relasjonsbygging og elektroteknikk eller mekatronikk
- Du behersker norsk og engelsk flytende
- Du har pågangsmot, utholdenhet og omstillingsevne
- Du er resultatorientert – har forretningssans og er god til å bygge langsiktige relasjoner
- Du er trygg, du har en naturlig autoritet som inngir tillit
- Du har evne til å differensiere, vilje til å lære og evne til å bytte oppgaver og roller sømløst
- Du er disiplinert, fordomsfri og løsningsorientert
- Du har god sans for humor, er innbydende og nyter utfordringer
- Du setter kunden i fokus og motiveres av å finne gode løsninger for kunden
- Du er pålitelig – du holder det du lover, internt og eksternt
- Du vil jobbe selvstendig og får stor frihet til å styre din egen hverdag
- Du blir en del av et trygt og inkluderende arbeidsmiljø i et selskap med spiss fagkompetanse og solid økonomi
- Du får utfordringer, utviklingsmuligheter, betingelser og arbeidsoppgaver som gjør at du blir lenge hos oss.
Ser du deg selv i et engasjert og dynamisk team? Vil du berike oss med karisma, kreative ideer og ferdigheter?
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her»-knappen. Har du spørsmål om stillingen kontakter du Managing Director Thorsten Breithor på telefon +49 178 2929649 eller Rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia på telefon 908 41 690
Du oppfordres til å lese mer om Vestamatic CRE på vestamaticcre.com og vcp-network.com
Vestamatic + CRE GMBH is a privately-owned company with its headquarters in Mönchengladbach, Germany. Vestamatic CRE is a leading manufacturer of automation solutions to the shading market in Scandinavia, UK, Europe, Australasia and the Middle East for over 40 years.
Vestamatic + CRE meets the needs of today’s buildings and future developments with in-house electronic design, manufacture and firmware development, scalable engineering solutions and expert support. With our focus on specification, commissioning and maintenance of contract and hospitality shading automation, we design, create and deliver one-stop-shop solutions with our partners.
We run technology commonly used in buildings like KNX, BACNET, TCP/IP to connect and integrate shading into these. We run unique features in motors, wiring, automation, and service. Some of the biggest and most sophisticated buildings in the world are currently equipped with technology provided by Vestamatic + CRE.

Kunne du tenke deg utviklingsmuligheter i et internasjonalt selskap? Er du selvstendig, pålitelig og flink til å utvikle relasjoner? Er svaret ja, da kan dette være jobben for deg!
Til forretningsområdet arbeidsklær/WorkWear søker vi deg med lokalkunnskap, salgserfaring og god forretningsforståelse. Du får ansvar for Agder og skal i hovedsak jobbe fra hjemmekontor. Når du ønsker har du tilgjengelig kontorplass i Kristiansand.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Løsningssalg av vaskeritjenester og utleieløsninger av arbeidsklær
- Prospektering, møtebooking, prosesstyring, utarbeide tilbud og forhandlinger
- Utstrakt reisevirksomhet i distriktet, du styrer dagene dine selv
- Dokumentasjon og rapportering gjennom CRM
- Offensiv selgerprofil med resultater fra salg, fortrinnsvis B2B
- Analytisk og strukturert tilnærming til salget - en prosess tar som regel 2-4 uker
- Økonomisk forståelse
- Førerkort klasse B
- Du er ryddig, resultatorientert og tillitsskapende, du holder det du lover - internt og eksternt
- Du har stor arbeidskapasitet og trives med å ha mange «baller i lufta»
- Du er inkluderende med god evne til å sette deg inn i kundens behov
- Markedets beste løsninger i et spennende fremtidsrettet selskap med gode karrieremuligheter nasjonalt og internasjonalt
- Full opplæring og introduksjon til bransjen
- Tiltalende betingelser med god fastlønn og veldig gode inntjeningsmuligheter
- Firmabil til jobb og privatbruk, pc, mobil og generøse personalordninger
- Helseforsikring og gode pensjonsordninger
- Et internasjonalt, profesjonelt, uformelt og fremtidsrettet miljø
- God oppfølging i en organisasjon med stort fokus på utvikling og muligheter for støtte til kurs og videreutdanning
- En organisasjon med fokus på samhold, hvor gode resultater blir verdsatt og synliggjort ved for eksempel utenlandsreise for teamet
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her» knappen. Har du spørsmål om stillingen kontakter du Salgsleder Arbeidstøy, Jonas Andersson på telefon 915 22 833 eller rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia på telefon 908 41 690.
Elis Norge AS er en del av Elis og med en årlig omsetning på 28 milliarder kroner og 45.000 medarbeidere, er de markedsledende i Europa innen tekstil, hygiene og facility-service.
Elis Norge henter, vasker og leverer nyvasket arbeidstøy til kunden, slik at kunden kan fokusere på egen kjernevirksomhet.
Les mer om løsningene her: https://no.elis.com/nb/arbeidstoyservice
Med mer enn hundre års erfaring er Elis en internasjonal multiservicepartner som tilbyr de beste løsningene i bransjen for matteservice, arbeidstøyservice og hygieneservice. Vi sørger for at våre kunders behov er ivaretatt, slik at de kan fokusere på sin kjernevirksomhet. Gjennom markedets mest attraktive multiserviceløsninger driver vi bransjen framover og skaper gode omgivelser for kundene våre. Vi leverer tjenester til ca 400.000 kunder rundt om i verden. Kundefordelene med å leie arbeidsklær er mange, blant annet gir det forutsigbar økonomi, god hygiene, fleksibilitet og enklere hverdag for de ansatte.

Kunne du tenke deg utviklingsmuligheter i et internasjonalt selskap? Er du selvstendig, pålitelig og flink til å utvikle relasjoner? Er svaret ja, da kan dette være jobben for deg!
Til forretningsområdet arbeidsklær/WorkWear søker vi deg med lokalkunnskap, salgserfaring og god forretningsforståelse. Du får ansvar for Agder og skal i hovedsak jobbe fra hjemmekontor. Når du ønsker har du tilgjengelig kontorplass i Kristiansand.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Løsningssalg av vaskeritjenester og utleieløsninger av arbeidsklær
- Prospektering, møtebooking, prosesstyring, utarbeide tilbud og forhandlinger
- Utstrakt reisevirksomhet i distriktet, du styrer dagene dine selv
- Dokumentasjon og rapportering gjennom CRM
- Offensiv selgerprofil med resultater fra salg, fortrinnsvis B2B
- Analytisk og strukturert tilnærming til salget - en prosess tar som regel 2-4 uker
- Økonomisk forståelse
- Førerkort klasse B
- Du er ryddig, resultatorientert og tillitsskapende, du holder det du lover - internt og eksternt
- Du har stor arbeidskapasitet og trives med å ha mange «baller i lufta»
- Du er inkluderende med god evne til å sette deg inn i kundens behov
- Markedets beste løsninger i et spennende fremtidsrettet selskap med gode karrieremuligheter nasjonalt og internasjonalt
- Full opplæring og introduksjon til bransjen
- Tiltalende betingelser med god fastlønn og veldig gode inntjeningsmuligheter
- Firmabil til jobb og privatbruk, pc, mobil og generøse personalordninger
- Helseforsikring og gode pensjonsordninger
- Et internasjonalt, profesjonelt, uformelt og fremtidsrettet miljø
- God oppfølging i en organisasjon med stort fokus på utvikling og muligheter for støtte til kurs og videreutdanning
- En organisasjon med fokus på samhold, hvor gode resultater blir verdsatt og synliggjort ved for eksempel utenlandsreise for teamet
Interessert?
Send en kortfattet søknad og CV ved å klikke på «Søk her» knappen. Har du spørsmål om stillingen kontakter du Salgsleder Arbeidstøy, Jonas Andersson på telefon 915 22 833 eller rådgiver Ivar Bruvoll hos Performia på telefon 908 41 690.
Elis Norge AS er en del av Elis og med en årlig omsetning på 28 milliarder kroner og 45.000 medarbeidere, er de markedsledende i Europa innen tekstil, hygiene og facility-service.
Elis Norge henter, vasker og leverer nyvasket arbeidstøy til kunden, slik at kunden kan fokusere på egen kjernevirksomhet.
Les mer om løsningene her: https://no.elis.com/nb/arbeidstoyservice
Med mer enn hundre års erfaring er Elis en internasjonal multiservicepartner som tilbyr de beste løsningene i bransjen for matteservice, arbeidstøyservice og hygieneservice. Vi sørger for at våre kunders behov er ivaretatt, slik at de kan fokusere på sin kjernevirksomhet. Gjennom markedets mest attraktive multiserviceløsninger driver vi bransjen framover og skaper gode omgivelser for kundene våre. Vi leverer tjenester til ca 400.000 kunder rundt om i verden. Kundefordelene med å leie arbeidsklær er mange, blant annet gir det forutsigbar økonomi, god hygiene, fleksibilitet og enklere hverdag for de ansatte.